Vilket gym??

Ja, jo, har märkt att man känner sig så himla trött när man kommer hem efter plugget (får inte säga skola för läraren, utan det är universitet så då säger jag plugget) så det blir att ta upp gymmet igen. Nu är frågan bara vart det är man ska börja gymma. Finns ju friskis, simhallarna och även på universitetet som man kan träna. Men vilket ska man välja? vilket passar bäst och vart får jag mest insperation? Lite och tänka på. Ska kolla vad det ändra gör.

Saken är ju den att man bor ju inte direkt i närheten men man kan ju ta en sväng när man ändå åker hem. Fast skulle vara skönt att bo närmre, får verkligen ligga i och försöka kolla lite oftare. Hinner inte jämt.

Plugget går fint, eller ja, rätt ok tycker jag än så länge. Finns massor att läsa och då är det bra att ha tåget, måste bara fylla på med nyare, bättre musik i min ipod.



Så här såg det ut en morgon då man gick till tåget.

Kommentarer
Postat av: Kotten

Nä, det intresserar mig inte o bli PT, har det mest som hobby bara ;)



Förresten, finns två gym längs röda linjen, vid stadion/tekniska högskolan och hägerstensåsen.

2010-09-12 @ 12:28:06
URL: http://kotten3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0