Mössdags??

Ja, det tycker jag:D

Idag var det lite smått kyligt på morgonen så mössa åkte på. Så jag saknat mössan. Nu är det dock lite svårt att få av den, kanske ska ha en nya eller en annorlunda ialla fall.

Igår var man iväg och handlade lite träningskläder på stadium. Gick bra och hittade en hel del, lite smått förvånad faktiskt, kanske ska sluta med det. Blev lite blandad kompott, mestadels svart men var ungefär det som fanns. svart är bra. Blev en större ryggsäck med då man lufsar runt i stan med massa som den andra ryggsäcken inte hade plats för.

Och på tal om kläder, börjar bli lite smått tokig och de som tycker helt annorlunda här för gärna kommentera. Men det här modet med leggins/taight om det nu stavas så ÄR inga byxor!! Men ser faktiskt igenom på vissa och alla har inte så långa tröjor som täcker bakdelen! Varför går man så? kan någon förklara det för mig?
Sen är det ju killar också, förstår inte där här med byxorna under rumpan, jag är faktiskt inte intresserad av vilken färg du har på kallingarna eller att se hela rumpan för den delen heller! varför?

Nu har jag skrivit klart en artikel som inte ska vara inne förns imon men nu kan jag sitta och läsa utan stress, så skönt. Dock var den väldigt enkel.

Tänkte att man kanske ska in och skaffa gymkortet i helgen, låter väl bra??



Mössa!!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Leggings är skönt. Tyckte inte om det förut heller men nu vill jag inte sätta på mig byxor mer. Kanske måste det dock eftersom kylan kommer snart. men jag har inte leggings utan att täcka rumpan (hoppas jag??)

Sen det med byxorna fattar inte jag heller för man måste gå som man har skitit på sig för att hålla byxorna uppe.

2010-09-15 @ 23:21:46
Postat av: Tina

Ja, jag menade dem som använder leggings bara som byxer och inget som täcker. Precis!

2010-09-16 @ 09:40:33
URL: http://aroundwithtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0