Länge sen :s

Ja, det var ett tag sen man gick i skolan märker man. När vi skulle skriva vår uppsats på 3 sidor så gick det ju bra i försig bara det att jag skrev allt i ETT STYCKE. Hallå, Tina lilla vad tänker du med? Det upptäckte jag inte förns läraren gick igenom det på tavlan. Totalt glömt bort det just på denna uppgift! var över 2 år sen jag skrev något så långt. Och då brukar jag ha styggen här! Dåligt dåligt!

Ja, hur är det att gå på Universitetet då? Jo, det är faktiskt kul. Ämnerna är väldigt intressante ska jag säga fast semenariet kan bli lite väl utdraget ibland.

Har varit på grönan och åkt insane. Den var kul, så mina topp tre är:
1. Extrem - Gammal goding som är lika kul om man får platsen längst ut.
2. Insane - Asså, sjukt kul är den men lite kort tycker jag.
3. Uppskjutet - JA, jag tycker den är riktigt kul, fort upp, fort ner.

Sen har man ju en liten, med rätt personer avstickare nämligen Tekopparna!
Första gången jag åkte den satt jag i mitten, fatta inte alls varför den var kul tills man kommer närmast utgången och helt plötsligt var tekopparna himla roligt:D

Sämst måste jag nog säga var kvasten, förstog mig inte alls på mig den över huvudtaget. Ne.

Ja, Är lite trött nu, blir nog tidig läggdags för mig idag. SKa försöka skriva lite mer här om det är någon som läser men tror inte det.

Aja, på tal om det så kollade vi på satellitbilder idag i 3D, Hade en väldigt rolig kamrat brevid mig. Först frågade jag efter FIT-knappen och hon säger att fittknappen är här uppe, och efter det så satt hon och trök på en knapp och fattade inte vad den gjorde men hon flyttade bilden helt åt, ja höger kanske. det var två bilder på varandra så jag hade väldigt roligt där ett tag så tack för det:)

Kommentarer
Postat av: Vonkan

Jag läser så skriv så man kan följa vad som händer i dit liv =):P

2010-09-10 @ 10:08:51
Postat av: Vonkan

Det ska stå ditt liv och inte något annat :P

2010-09-10 @ 10:09:30
Postat av: Tina

bra:)

2010-09-11 @ 23:07:02
URL: http://aroundwithtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0