jisses!

Ja, idag tog det 2½ timme till plugget!

Först kommer man till södertälje och får STÅ hela vägen i ett knökfullt tåg. Så fullt att en höll på och svimma och när vi väl nådde Centralen så svimmade en annan. Inte alls bra!!!

Hur som helst så kom jag fram till tunnelbanan och då var det ju lite fullt där med, och av någon anledning så har dem så himla varmt i vagnarna!!

Men jag klagar inte, kom ändå inte försent eftersom jag vet att det kan vara förseningar. Har lärt mig efter några år att ta ett tåg tidigare.

Pluggen gick bra, hade en ganska bra lektion, förlåt, semenarie om hur man intervjuar idag och massa om syftet och metod och grejor. Var ganska intressant men tror det mest beror på hon som undervisade för hon gjorde det på ett bra sett.

Ska ta upp gymmandet har jag tänkt, men lite saker som beror på vart jag ska börja gymma, har tänkt köra i stan och idag fick jag nytt schema för några veckor framöver och man slutar typ 17 varje dag. Så då kanske man kan åka till skolan på morgonen (då man kanske börjar 10:15 eller 13:15 men mest 09:15) och plugga och sedan gymmet efter, eller hur låter det? Men nu undrar jag ju vart jag ska börja, vart kommer jag få mest insperation?

Någon som vet?? Ge gärna förslag!!

Imon har vi inläsning så blir att läsa några kompendier (2 st).

Jag hoppas att ni andra får en riktigt bra dag:)

Kommentarer
Postat av: kotten

det var rätt skönt o få sitta när de är så mycket folk ;)

2010-09-14 @ 22:38:30
URL: http://kotten3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0