jättegryta, rullstensås, torv, exogena krafter m.m

Ja, bara några få ord av alla de 63 man ska försöka få in i huvudet och vad dem betyder. Gäller verkligen att komma ihåg rätt för några är ju lite lika tycker jag. Men det börjar ta sig lite här, sakta men säkert.

Min dag har bestått utav plugg, läsning, leta lägenheter och sen har det gått om igen i den ordningen. Gjorde lite amerikanska pannkakor till lunch men som i vår familj heter afrikanska för min brorson sa fel så vi har fortsatt säga så. Så stod i köket och hoppa runt lite med musik medans man grädda dem. Goa som alltid!

Tänkte jag skulle ta mig till gymmet imon, vilket gym vet jag inte men något. Så fårse om jag gör det eller om det blir i helgen ialla fall. Har haft ont i huvudet några dagar denna vecka och känt mig lite småtrött. Men tänkte inte låta det hindra mig och det är ju fredag imon så behöver ju inte vara hemma hyfsat tidigt för att man ska upp tidigt dagen efter.

Vill ha någon som kan massera mina axlar med. Dem skulle behövas mjukas upp lite, någon frivillig???

Tittar på losing it with jillian så ska fortsätta med det.

Ha en bra kväll nu och sov gott sen:) Natti!

Ville bara tillägga att posten kom nu, Kl 21:00, lite sent är det inte det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0