Söndag...

Idag hade jag tänkt sola lite men det var ju så himla mycket moln hela tiden så blev inte så mycket solande. Sen när väl solen kom fram gick solstolen sönder, skitgrej.

Blev till att åka till brorsan och lånade hans stol för ska ju vara fint i veckan är det sagt.

Innan jag åkte dit så kom dem hit för dem skulle hämta vattenpistoler och lämna en sekatör till pappa och då stod min bror och pumpade vattenpistolen och helt plötsligt så började den funka för det fanns ju inget vatten i bara lite på botten typ och eftesom han pumpat så blev det ju ett liten tryck och så skjuter kan på mig den skitungen. Hämden är ljuv säger jag bara!!!

Imon/natt är det upp och jobba igen så blir ingen sen kväll idag.

Nu njuter jag av lite blåbär/lingon te och kollar på Tillbaka till framtiden 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0