Snart Midsommar!

Hallu!

Idag har det varit varmt och jag passade på att sola lite när jag gick upp.
Jobbar ju och kör ut tidningar på natten/morgonen så blir att jag sover lite längre än de andra här i huset.

Idag har vi även haft brorsans hund här ett tag.
Alla ni som sett beethoven, filmen om st bernardshunden och tror att det känns som en aning överdrivet i filmen så nej. Dem dreglar och det gäller att inte ha finkläder på sig för annars så blir byxorna en matta men dem är så goa och söta.

Sen har jag även gjort en midsommarstång. Den blev fin och lite hjälp fick man från familjen. Freddan var dock inte så jätteintresserad utan vill klippa gräset men med händer går det inte så fort kanske. Men han plockade fina blommor till midsommarstången och det var fint gjort.

Detta blev då vår midsommarstång iår!



Nå, vad tycker ni? Så illa blev det inte.

Hoppas ialla fall att ni får en fin midsommar för det ska jag ha!

Kramar på er där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0