Ska väl testa som alla andra och se hur det går!

Ja, många har bloggat eller gör det men jag har inte riktigt själv gjort det. Tänkte kolla nu hur långt det räcker och hur mycket jag gör det.

Så vad händer framöver?

Närmast är väl midsommar och då är det att ta det lugnt. Får se hur vädret blir.

Sen ska man Iväg på ett dustmöte i nyköping, kommer mer om det senare.

Efter det kommer syrran ÄNTLIGEN tillbaka hem!!!!!!!!!
Ja, vi är glada att hon nu återvänder, saknat syrran min, det är tillåtet:D

Ja, detta blev mitt första inlägg. Lite glest men så är det.

Ha en bra kväll nu där ute!

//Tina

Kommentarer
Postat av: natalie

Roooligt tycker jag!!! :) hoppas allt är bra!

2010-06-23 @ 21:15:01
URL: http://nattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0