Oo, varmt!

Gick väl upp si så där kl 13 eftersom brorsan ringde som en tok!

Han skulle prata med farsan men farsan hade redan åkt tydligen.
Men då var det väl ändå dags att gå upp. Var ju ledig så behövde inte jobba inatt/morse utan sova länge utan avbrott.

Sen bar det av till bror min eftersom alla var där, och då tog jag en kopp kaffe, gör det inte så ofta men dem gör ju riktigt kaffe och inget kornkaffe:P

Deras stora vovve blir ju alltid glad när man kommer, men hon är ju så tung och går knappt att flytta på när hon står ivägen men det går bra.

Emil skulle leka superman och kom in med en dräkt som man blåser upp men han är lite smal killen så när han kom så var det världens överkropp med två pinnar till ben, blev mitt dagens skratt!

Dem har köpt en ny koko så kollade in den, barnen gillar den fast det gjorde dem nog med den gamla med.

Nu har man varit hemma och tagit det lugnt men ska byta sängkläder och plocka lite i rummet.

Tjo på er
//Tina



Brorsans hund!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hm...Jag tror du far forklara vad en koko ar. Jag tror ingen mer an vi har en aning om vad det ar.

Eller sa far du ha en tavling och den som kommer pa det far en....taadaa.. Plopp.

2010-06-27 @ 06:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0