Midsommar!!!!

Sol, moln, sol moln sol!

Njo, så var det när jag och syrran solade men det blev bättre till slut.

Jobbade idag och blev klar vid 5 i morse. Bra tina, tack tina!
Sen hem och sova en stund och sen kom syrran och då fick man gå upp och åt frukost, duschade sen åt vi lite sill och potatis till lunch.

Efter det så tog vi det lite lungt och fikade med jordgubbstårta, mums mums.
Sen blev det till att sola lite. Solade bara ryggen idag eftersom jag har solat den minst. men det var varmt och skönt, dock lite mycket mygg.

Åt grillat idag och det är ju alltid gott. Sen glass och mer jordgubbar till efterrätt.
Mitt i allt så kom en geting eller bi, vet inte vilket men då blev det tomt runt bordet. Den ända som satt kvar var pappa. Helt oberörd.

Nu ska vi äta lite smågodis och så är man ledig imon!!

Glad midsoommar på er!

Kramar Tina



Geting som har stor respekt i vår familj tydligen.



Jordgubbar ska det vara!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha! Japp! det ar ju precis sa det ar alla flyr men inte han. Haha!

Kram pa dig

2010-06-26 @ 08:30:33
Postat av: Tina

Japp, dessutom var jette lite seg så jag slog i knät och fick ännu ett blåmärke.

2010-06-26 @ 17:39:56
URL: http://aroundwithtina.blogg.se/
Postat av: chaiimphoemphon

Haft en bra dag? :)

2010-06-26 @ 18:06:32
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0