50 trappuppgångar!

Idag har man jobbat och jag delar ut tidningar och har räknat till att det är 50 trappuppgångar på min sträcka. Springer dock inte i alla hela veckan som tur är men det är några trappsteg man springer i.

Det som är roligt när man går upp tidigt är allt djurliv man ser, idag blev det en räv och några änder som brukar vara vid ån när jag åker hem. Kom på mig själv idag att varje gång jag ser dem så börjar jag låta "kvack, kvack, kvack". Tyckte det var roligt och undrade vad folk skulle tycke när dem hör mig. Men man måste ju roa sig själv och det gör jag ganska bra tycker jag.

Man han solat lite idag också, det var varmt och fint väder så varför inte.
Sen så klippte jag kräset och det var lite varmt men det ska ju också ha sin trimning till och från det negativa är ju att man blir ju myggbiten lite väl och då önskade jag att jag var som pappa som aldrig får några myggbet. Myggorna miter honom men några kliande prickar får han inte. Irriterande!

Fick veta idag av Danne att några tagit sig in i stugan igen och snott ett nytt tält av oss. Fattar inte varför man gör så och blir så irriterad på dem idioterna som skadar andra! Hade krossat rutorna förr veckan så vad gör man lixsom.

Japp, snart är det väl läggdags för snart blir det jobb igen. 50 trappuppgångar mina damer och herrar!

Sov gott på er!

(Syrran kommer hem om 1,2,3.....9 dagar, jippi!!!!!)




Lite solbränna på magen har men ju ialla fall fått.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Bra där, brunare en mig, får ingen färg iår bara jobba o jobba.;)

2010-07-01 @ 09:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0