Varmt!!!

Japp, idag är det varmt men ute är det helt ok, det är när man ska sova och det är 30 grader i rummet!

Idag har syrran rensat ut sina saker från vinden. Hon har alltid samlat på en massa skit och idag kom hon på att man faktiskt inte behöver ha allt skit så nu ska hon ha loppis så dem som vill hitta lite barnkläder, leksaker, boker m.m. så kommer syrran ha saker till salu!

Sen har jag solat lite smått, inte alls mycket eftersom man fick bära låder hit och dit, men lite blev det. Sen på kvällen åkte ungarna och badade vilket jag inte gjorde men gick ner med fötterna, får väl ta och cykla till långsjön och bada för där är det varmare!

Nu njuter jag av en kall glass med krossad choklad!! Mmmmm.......
Imon ska jag kolla om man kommit in på skolan eller inte, om dem vissar det imon vill säga.

Visade Alex idag en assbra hemsida där man kan kolla serier och filmer så han har varit helt fast på den sidan. Lite mat och sånt har han dock tryckt i sig.

Snart är det natti natti för mig så ha en bra kväll!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0