Wohoo!

Idag, måste skärpa mig med tiderna, så vaknade jag vid 11:14 då jag satt kl på den tiden men gick inte upp förns vid 12:30 eller efter där. Inte bra så får försöka fixa tiderna lite. Men blir lätt så då man jobbar på natten.

Gick upp och hade fått post från CSN och bostadskön som jag ska betala in, blir imon. Sen så satt jag och kollade lite på datorn och tv tills jag fick för mig att jag kanske ska ut och springa lite. Sprang min lilla runda jag har här och gick lite fortare än vad jag trodde det skulle göra. Alltid kul att konditionen inte är så dålig, den har ju alltid varit det men har blivit bättre och det är ju bra.

Sen jag började träna i Februari så har det försvunnit några kilon, idag när jag kollade på vågen så trodde jag faktiskt inte att den skulle stå på det den gjorde men det gjorde inte mig något. Snart tappat 10 kg men jag har inte direkt märkt det förns nu då jag undrar varför jag köper så stora shorts/byxor för men duh! Kan ju vara att man tappat några kilon.!

Satt och kollade lite på youtube och hamnade på Ellen Degeneres show. Kul är det ju men nu började jag titta på när hon hade hittat kul saker från webben.

 
Kissen!!



Skitkul med killen som, ja vad han försöker göra vet jag inte. Men kul är det!

Vår hund lekta knarkhund idag. Pappa har köpt en ny bil som han håller på att fixa och som jag har dammsugit. Men innan jag började med så det var hunden där nere och kollade in bilen och plötsligt var han i förarsätet och sen på passagerarsätet och sen ut och in i baksätet som pappa hade fällt ner säterna så han kröp runt och kollade. Tyckte vi var kul och jag var ialla fall road en stund.

Nu blir det lite mer CSI.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0