Uff!

Ja, då har man blivit lite förkyld och det är inte bra, så det blir att gå på jobbet vilket tar längre tid men jag tar hellre längre tid än gör mig sjukare.

Var och spelade minigolf idag, andra gången i mitt liv!
Det här är grejen, jag kan inte slå rakt, och rakt ska man ju fan slå på varje jävla bana! Så det gick inte så bra i början kan jag säga, men bra gick det för Danne. Men sen i slutet började jag få haj på det hela och lite tur hade man väl, men upptäckte att Danne är riktigt dålig på att putta på nära håll:P Hehe, det var kul! så jag började knappa in på honom men i slutändan vann han med en poäng, En mina damer och herrar!

Han hade förresten räknat fel så i typ 10 min så vann jag:)

Skulle skjussa hem brors fru och barn idag och skulle hämta dem 13:15 vid dagiset, bara det att en unge saknades. Han var ju fortfarande kvar uppe i skolan, eller ja, i början så visste dem inte vart han va men sedan kom han. Lite sen bara:P

Köpte en tröja för 20 spen idag och ett par shorts ska var sköna, kan sova i dem.

Ne, nu ska jag ta och lägga mig har jag tänkt. Ska ju klara att ta mig upp imon med sen ska jag vila hela dagen. sola om det är sol:)

God natt alla!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Yay jag vann!

2010-07-01 @ 21:57:38
Postat av: Tina

EN poäng!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-02 @ 12:36:37
URL: http://aroundwithtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0