Skylt klar!

Japp, igår var jag och plastade in lite papper till dust hos brorsan, tack för att jag fick låna er maskin! Och när man är där så går det inte att undvika vera, hon är så söt! fast hon fäller lite tydligen. Brorsan ville inte att jag skulle dra i tussarna:P Sen tyckte dem att jag pratade mycket men det tyckte jag inte, inte så mcyket ialla fall, bara lite.

Sen så hade jag skrivit ut en del papper som jag skulle använda lite som mallar till skylten jag har gjort till dust som jag gjorde klar idag. Och den blev så bra så! Fick till en riktigt bra lilja! Hoppas Danne blir nöjd bara:P

Och medans jag stod där och målade så kom en geting och det gillade jag inte. Så jag fick lite färg på mitt linne så nu hoppas jag att det går bort i tvätten. Hade inte planerat för getingar!

Det är vad jag har sysslat med de senaste två dagarna. Skylten tog allt bra tid men det ska ju vara noga.
Fundare på att lägga upp med en bild men väntar med dig.

//Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0