Prosit!

Jobbade idag fast när jag hade kört halva rundan så blev jag helt slut och näsan igentäppt!

När jag sedan vaknade runt 9 så frös jag som bara den. Inte änns i vintras frös jag så.
Bara inse faktum att man blivit sjuk. Tråkigt för det var så himla fint väder idag men jag frös sen blev det varmt sen frös jag igen och sen blev det åter varmt så blev liggande framför Tv idag.

Jag har nog somnat två gånger framför tv men inga långa stunder, men det var skönt vill jag lova.

Hade rester kvar från igår så behövde inte handla något mat för det hade jag inte orkat ialla fall.

Det är riktigt tråkigt att vara sjuk speciellt när det bara går skit på tv. Vad jag skulle vilja ha nu är GB gräddglass med krossad choklad! Så himla gott, Kanske får bli imon då om jag tar mig till affären.

Nu ska jag dricka lite grappo och hitta lite chips i skåpet.

Hoppas ni alla har haft en bra dag där ute och blir en bra dag imon, nu när värmen är här!!

(Syrran kommer om 1,2,3........5 dagar, Weee)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men lilla stackare. Krya pa dig nu for snart komme jag ju heeeeeeeemmmmmmm.

Kram

2010-07-03 @ 17:15:35
Postat av: Tina

Ska jag göra!!

Är i full gång!

2010-07-03 @ 19:10:06
URL: http://aroundwithtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0