Pissväder!

Jag sover bra när det regnar lite, han dock inte somna innan jag skulle upp och jobba men sen sov jag som en stock. Problemmet var att jag sov lite för bra. Att somna om efter att kl ringde vid 11 och sedan vakna kl 15 är inte bra. Skäms över mig. Så dagen blev kanske inte riktigt som jag tänkt mig.

Så istället var det bara att ta och fixa andra grejor och börja planera lite saker för åker snart till DUST! Awesome! Var länge sen men nu ska man träffa några gamla polare och med stor sanolikhet nya:P Så imon ska jag och Danne hämta lite skjortor sen på kvällen blir det att hämta andra, eller tredje? bilen i s-tälje.

Vill till grönan med, men det får bli efter den 8 augusti, 21 eller 28 kanske?

Kommentarer
Postat av: Natalie

Kul att du bloggar tycker jag!! :) alltbra??

2010-07-29 @ 18:39:41
URL: http://nattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0