Pantertanterna!

Kollade på Pantertanterna idag vilket jag tycker är ganska kul! Men dem som är bäst är lilla tanten, sofi tro jag hon heter i serien men vet inte vad hon hete in real life. Hon är ialla fall en riktigt bra/kul skådespelare, tyvärr har hon gott bort men det borde finnas fler roliga tanter på tv!

Vaknade bara två gånger inatt av hostandet. Skönt att det inte var mer men det var jobbigt ändå. Sa det till min mamma idag och då säger hon "bara två, var inte så mycket" bara för att hon inte sover hela nätter betyder det inte att andra vill göra det.

På tal om mamma så frågade jag henne igår vart LHP-salvan var.
Jag: Mamma, vart är LHP-salvan?
Mamma: LHP-saaaaalvaaaaaaan.
Jag till pappa: Nu tog batterierna slut.
Mamma: eeeeeeeeeee

Det tyckte jag och pappa var väldigt kul!

Vi har getingbo under ett tak, inte bra! Men nu när vi har elchocken så blir det säkert bra.
Pappa hade redan blivit stucken idag så han var lite irriterad som annars brukar säga åt oss att dem inte gör något.

Han förklarade också för mig idag om sina ensida mackor vilket jag sa att mackor har väl ialla fall två sidor.
Nej säger han utan dem han hade ätit var ensidiga och jag sa att dem fortfdarande har två sidor och en kant.
Ja säger han till slut men om man äter samma typ av bräd länge som blir dem ensidiga:P Kul!

Kollat lite på cake boss! väldigt intressant och så himla coolt när dem gör sina tårtor! Men jag tycker det är lite enformigt med det dem har mellan tårtan. När vi gör tårta brukar vi har bär som hallon, jordgubbar, blåbär. men dem har för det mesta typ som grädd eller chokladmouse eller hur det nu stavas, sällen bär. Men dem blir väldigt fina ska jag lova!

Nu ska jag lägga mig och sova, förhoppningsvis utan några avbrott!

Natti!

Bilder från Cake Boss.

                      

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mmmmmmmm.....de dar sag ju smarrrrigt ut.

2010-07-06 @ 03:57:55
Postat av: Tina

Ja, fina med!

2010-07-06 @ 10:54:06
URL: http://aroundwithtina.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahaha....eran fader alltså. Men det var i alla fall dagens skratt det med mackorna.

2010-07-06 @ 21:50:02
Postat av: Tina

Jo, brukar vara så:P

2010-07-06 @ 22:05:03
URL: http://aroundwithtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0