Oj

Igår var man och hjälpte syrran lite, körde lite möbler och så fast hon fick köra släppet.

Sen när vi åkte tillbaka med släppet så tyckte hon att bussen bakom låg alldeles förnära vilket hon kom på sen att det bara var släppet hon hade där bak. När vi skulle tillbaka efter lämnat släppet så kollade vi runt lite efter affärer nära dem och så kom vi till sickla köpcentrum som låg jättenära så var vi ju tvungen och kolla vad som fanns och det var ungefär allt. Syrran tyckte det var bra och så låg det bara 5 min från dom. Och dan fanns väldigt mycket där!

Sen tillbaka i lägenheten så ser man skansen från dom så vi kollade om vi kunde höra något eventuellt se. Se lite lampor gjorde vi och hörde inget alls men på tv gjorde vi det:P

Har varit lite trött senaste tiden så när man skulle upp och jobba inatt så var det inte så himla lockande alls, var skittrött. Men men, upp blev det och köra rundan men idag sprang jag inte lika mycket, nästan inget alls men får ta igen den tiden imon eller nått, hoppas på bra sömn.

Letar bostad i stockholm så om det är någon som vet något så är det bara säga till. Börjar bli lite panik för har inte lust att pendla så långt!

Fick mitt scheman för det första veckorna idag och det är assgrymt!! Jag gillar!!! Men som sagt så behöver jag bostad! Hjälp!!

Funderade här om dagen att man kanske skulle till gymmet efter en tidningsrundan. Vem fasen är uppe 6 pigg och glad? JAG ÄR!! för det tar ett tag att somna om så då kan man ju ändå köra lite bara det att jag ofta är klar innan 5 nu. Hmm.. Aja får se.

Nu tv! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0