Några dagar sen..

Ja, det var några dagar sen jag skrev sist. Vad har hänt då?

Syrran har kommit hem från Dubai så nu är det fullsmockat med grejor i vardagsrummet. Det är kul att hon är tillbaka och i torsdags så åkte vi upp och kollade på deras lägenhet som ska bo i och vilken utsikt dem har.
Har lite bilder jag ska lägga upp sen när jag fått in dem på datorn.
Var och handlade lite te och det blev några toppar och linnen samtidigt när vi var där. Mer än vad jag tänkt mig.

Sen har man kollat tält uppe vid stugan, det vissade sig att vi hade en massa gamla tält så det var lite kul att kolla och se hur dem såg ut. Fast jag tyckte det var med kul att leka med lillkillen som Fredrik hade med sig. Barn är ju så söta!!

Sen har det varit ganska lungt annars och det är skönt faktiskt. Idag hjälpte syrran mig att dela ut tidningar på morgonen vilket var snällt gjort och det gick lite snabbare. Tackar:)

Nja, ska försöka lägga upp bilderna från utsikten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0