Men va F*N!!

Ja!!! Så känns det när man vaknar kl 5 på morgonen och håller på att frysa ihjäl!!
Blev så himla trött på det och sen somnar man igen efter en timme eller så för att vakna igen strax innan 8. Då gick jag upp och släppte ut hunden och gjorde mat till honom. Då tänkte jag att när jag ändå är uppe kan jag åka till affären nu när det inte är så mycket folk där, för jag måste ju ha nå mat och det gick bra.

Blev lite grappo, glass, mat och sen jordgubbar!

Annars har näsan runnit som vanligt. Tog alvedon innan jag åkte till affären så den har hjälpt lite men nu börjar det släppa känner jag.

Hunden har tråkigt, det märks så jag har försökt kassa lite bollar, vilket blev typ 7 st på hela dagen men alltid något. Annars brukar jag leka med honom ganska mycket men orkar inte nu, tyvärr.

Skit är det på tv annars. Finns inget kul att se på under dagen, inget alls.

Nu hamnade jag på svt2 och det var wimbledonklassiker med Borg och McEnroe. Väldigt intressant med mode på den tiden, korta små short och pannband. Idag har dem långa shorts utan pannband.

Prata med syrran idag på msn. Ibland blir man så himla förvirrad när hon skriver. För det första så har hon inte å, ä och ö och för det andra så är hon dålig på att använde , och .
Så när hon skriver tar det lite lång tid att förstå ibland vad hon menar.
Var en mening idag som jag inte riktigt fatta var hon menade men det löste sig sen så hade hon en drick eller vad det nu var och hon skriver mmmmm skal, då undrade jag vad hon drack som var skal i tills jag kom på att hon menade skål!

Ska snart njuta av glassen och jordgubbarna! För även en sjukling vill ha lite lyx!!

Grattis till min Faster idag som fyller år! Morsan, Farsan och syrran plus hennes kille är nere och firar henne!
Hoppas att du fick en bra, aningen full rulle, dag!!!

Vill åka mina Inlines!!!

Hälsningar på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0