Men hallå!

Regn har det ju kommit en del av. Men behövde inte låta så mycket men det gjorde de så när jag äntligen har min lediga natt och inte behöver gå upp o jobba så vaknar men och det össer ner. Då tänkte jag att nu kunde man ju lika gärna jobba men efter att man börja tänka lite så skulle man ju bli lika blött som svampbob och han är ju genomblött! Så nej.

Har tvättat och blev lite irriterad över att mitt nya linne är färg på tack vare en geting. Blev lite arg så fårse om jag får bort färgen. Fasiken skulle den komma och störa mig för.

Imon ska jag upp och träffa natte när hon jobbar så fint och sen kolla paraden. Ska även försöka hitta en ny keps när jag ändå är där. Kolla efter en regnjacka och hittade en fin vit men alla vet att den inte kommer vara vit så länge till så fårse hur det blir.

Jupp, ska sova om någon timme eller så, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0