Lite förvirrande!

Ja, vi körde ju iväg grejor till syrrans lya idag och jag hade min telefon som GPS, bara det att den slutade när vi var i en tunnel så vi körde lite fel men sen kom vi tillbaka till rätt spår och vips (vrom vrom) så var vi där.

Sen skulle sakerna upp men hoissarna är ju minismå så det var en eller två låder där och sen en eller två lådor där. Ja, tur är att jag inte behöver bära upp några sängar 8 våningar:P Men det går bra det!

Sen skulle vi där ifrån och då körde jag skåpbilen pappa lånat och det gick ju bra, var hur lätt som helst (följde efter mamma o pappa) Var ju bara följa E4 E20 skylten:P

Hände inte något spännande på vägen, det är lite tråkigt men sånt som händer. Jo, Vi åkte bakom en kille som det helt plötsligt började ryka om och vi undrade vad det var och sen när jag pratade med mamma o pappa så trodde pappa att det var turbon som gick sönder så nu vet du det Jenny!

Ne, nu ska jag kolla klart filmen på tv samtidigt som jag ska försöka göra mig ordning för sängen,
Natti!



Utsiktet som blev syrrans film för kvällen:P!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0