"Jag känner inte igen mig"

Ja, så sa min brorson när jag hade plattat och fixat hans hår. Några få i vår familj har väldigt lockigt hår och jag är en av dem men även han. Så vi fixade till det lite och han tyckte det blev bra så när hans mamma sa att han skulle duscha senare så ville han inte det för frillan skulle ju försvinna. Han blev fin ialla fall, kommer bli värsta brudmagneten.

Asså, har lite träningsvärk från igår och gjorde bara lite armhävningar och sit-ups så det märks att det var ett tag sen på gymmet. Får väl palla mig ner till det andra stället bara det att jag gillar inte utrustningen där. Lite osäker men gymkortet går ju ut den 8/8 och är ju inte hemma den första veckan i Augusti.

Var väldigt lungt idag när man åkte för att jobba. Brukar vara massa folk uppe men var det inte alls. Dock såg jag ett par och bruden hade då inte mycket på sig. En morgonrock, om man kan kolla det för de, i rosa siden såg det ut som. Men killen var nog glad.
Finns även en katt på ett ställe som brukar ligga innanför fönstret som jag alltid kliar näör jag går förbi, tycker det är lite roligt:)

Annars har det bara regnat och jag har letat efter en kepa och en regnjacka som är lite cool men hittar ingen direkt som jag gillar, får leta vidare.

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0