Inte helt ok tycker jag!

Fick lönespecen idag och måste säga att man får lite väl lite betalt. Innan skatt blev det drygt 7300:- och efter skatt blev det runt 5000:- Det sved lite med jag visste att det skulle bli så, men tycker tidningsbud borde få mer betalt.

Letar fortfarande bostad, tänkte att man kanske inte skulle behöva spendela en halv mille bara för att ha ett boende medans man studerar. Ingen som vill dela lägenhet eller ha inneboende?

Läsa på aftonbladet något idag som, nja trist helt enkelt, kolla själv!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7506101.ab
Värsta själv att om det nu är Swedbank så är det man har själv. Tror dock inte alla på Swedbank är så illa mot sina kunder.

Nu ska jag fortsätta hitta någon bostad.

Kommentarer
Postat av: kotten

varför inte kommentera? :/ vet ju inte om folk gillar den annars, eller ge mig feedback om vad ni tycker är bra/mindre bra.. är rätt bra på att babbla på om massa ointressant annars.



mm det var illa. fy fan.

2010-07-22 @ 21:28:27
URL: http://kotten3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0