Första doppet!

Japp, idag har man toppat sig för första gången, lite sen? ja, jag vet men det har inte blivit av tidigare.
Det var skönt tyckte jag fast syrran tyckte det var så himla kallt och bara klagade.

Sen har man jobbat och sen sagt upp sig för man ska börja plugga, det kändes kanske inte så himla bra men det blev som det blev. Synd om bossen bara som måste hitta en ny och dessutom går han på semester man det klarar han säkert galant!

Kändes som man glömt något idag och det var att ringa in en gångordning men det löser jag imon, men tycker inte om att det jämt saknas en tidning för mig. Börjar bli lite irriterad nu faktiskt!

Ne, nu ska jag hjälpa syrran göra scons eller hur det nu stavas.

Natti natti på er i värmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0