Eee.. Hmm...

Jaaa.. Hade saker och skriva men så blev det kortslutning.

Ja, just det.
Vaknade tidigt imorse igen men nu frös jag inte utan vakna bara. Gick upp och slöppte ut hunden. Satte mig vid tv och bomb! skit skit och skit, finns inget kul alls att se på tv. var så hela dagen i princip. Så det var inte mycket action här inte.

Släppte ut en geting, snöt mig några gånger och plockade lite disk.

Nu har mamma o pappa kommit hem, fick ett grönt badlakan och lite deo. Dem hade köpt en flugdödare som jag satte i batterier i och provade, sen så var det plast som fanns på den och tänkte ta bort det, jag håller inte in knappen, men får en stöt ialla fall. Fasiken vad ont det gjorde, var himla drag i den där. Tyckte dem var roligt och då såg dem att den funkade så de tvar ju bra tyckte dem. Skitkul!

Nu inatt ska jag gå och lägga mig utan alvedon och kolla om jag vaknat och fryser något under natten så man kanske kan börja jobba snart igen.

Oo, det första hunden gjorde imorse var att gå och lägga sig i pappas o mamma säng. Tyckte jag var kul och när dem kom hem var han väldigt glad att se dem. Tycker det är så kul med hunder för dem blir jämt så glada:)

Sov gott alla och hoppas att ni får en bra dag imon. jkag ska försöka friskna till, planen är väl att vara tillbaka på onsdag eller torsdag. hoppas på onsdag.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0