Dustmöte

Idag har man duschat efter några dagar sjukligheter. Det var skönt vill jag lova!

Imon eller om några timmar ska man jobba igen och det ska bli lite skönt att komi igång igen. Visst var det skönt att sova några hela nätter för det har inte blivit så himla många men ändå har jag vaknat tidigt.
Visst är man inte fullt frisk men om jag klarade av att jobba i fredags då klarar jag att jobba nu.

Nu på kvällen har man varit i Nyköping på Dustmöte. Det är bara drygt 3 veckor kvar (awesome) så det var lite små planering inför resa och transport och grejor. Blev bjuden på lite fika och sen även jordgubbar och glass:) väldigt gott. Goa gubbar! Gick igenom bussplatser, tider, tält så man vet hur stor yta och hur många tält som ska med. Så imon är det upp till stugan och så ska vi kolla tält. Sen var det bara allmänt trevligt som det brukar vara och det gillar jag:)

Fick lite info av Danne till nästa års läger, även ett märke och en pin! Så himla skönt att vara tillbaka, visste inte att det skulle vara så roligt som det faktiskt har blivit!

Nu ska jag sova och förhoppningsvis inte dö på rutten imon för syrran kommer i hem imon!!!!!! JIPPI!!!!!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0