Vilken väntan!

Japp, nu har man varit på läger igen och träffat gamla och nya vänner. Var kul kan jag lova. Kommer nog senare vem vet. Sen har jag skaffat massa dyra böcker till skolan, stora med var dem. Har även klippt och färgat håret så det är nice med, äntligen gillar jag faktiskt mitt hår rätt bra:P

Hur som helst tänkte jag skriva lite om de senaste två dygnen.

Asså, i fredags åkte jag till sthlm uni för att fixa ett SL-intyg innan jag får mina kort. Så var där innan 2 och ställde mig i kö, nr 872! Jupp och där satt jag och väntade, o väntade o väntade. 3 timmar och lite mer senare så var det min tur!!!! och då hade jag ändå lyckas komma ner i nr 798! Och den där lappen tog 10 sek att få. Och idag så skulle jag och syrran hem till vår andra syster som fyller år, Grattis. Bara det att det var punka på hjulet men vi lyckades ta oss till statoil. Men då upptäckte vi vart hållet var och gick inte pumpa i luft. så vi var tvungen att byta. men tror du någon mack hade en muttermaskin att använda? Nej det hade dem inte. inte enns i gör det själv hallen så vi åkte runt lite och undrade hur folk byter sina däck. Hur som helst så hittade vi en kille på preem som faktiskt hade en sådan maskin men tror ni han fick loss den där sista muttern. Nepp och innan det så hade två killar lyckas få loss tre av fyra men det var bara ringa pappa. Så vi tog en fika på preem och väntade på pappsen och när han väl kom fick han loss den där muttern på 3 sek och byte hjul åt os på 1 minut. klappart och klart och 2 timmar senare var vi hos syster!

Och mellan de där två väntetiderna har jag pressat in att gå på stockholms Ink Bash! tattoomässan! var riktigt nice så nu ska jag bara fundera lite mer på hur jag ska fixa min tattoo. bygga på den lite kanske? eller köra helt ny?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0